ניאגרה סמויה או מיכל הדחה סמוי – מה כדאי?

כשמדובר בתיקון ניאגרה סמויה מדובר בתכלת המים

מידע כללי ושימושי והגדרות בסיסיות

 

כולנו מכירים את האסלות הרגילות, שהן מהוות מוצר סניטרי בסיסי בכל בית. לרוב האסלות מוצעות כמוצר סטנדרטי המוצב על גבי הרצפה, מעליו מותקן מיכל הדחה, כאשר חלקו האחורי מחובר לצנרת המים והביוב ועל ידי לחצה על הידית המים יוצאים החוצה והאסלה נשטפת. עם התקדמות הטכנולוגיה, אנו רואים יותר ויותר אסלות במראה אסתטי, כאלה ש”צפות” על גבי הקרקע ומיכלי ההדחה אינם גלויים לעין, אם כי הם מוסתרים בתוך הקיר, וכל מה שאנו רואים הם לחצנים. אסלות סמויות נהפכו לשם ודבר בעיצוב המודרני, משום שהן בעולם מראה נקי, הן אינן  נוגעות ברצפה וכל מנגנון ההדחה והאינסטלציה שלהן מותקנים בתוך הקיר.

 

היתרונות של ניאגרה סמויה

 

היתרון הבולט של ניאגרה סמויה הוא הפן העיצובי שלה. האסלות הללו אינן מחוברות לקיר ולרצפה, הן פשוט צפות מעל הקרקע באמצעות ברגים נסתרים, דבר המאפשר לא רק מראה אסתטי, אלא גם ניקוי מהיר של חדר השירותים או חדר הרחצה. מיכלי ההדחה והצנרת מוסתרים בתוך הקיר, וכך הם משפרים פלאים את הנראות החזות בחלל. אך לא די בכך, בשל היות כל מנגנון השטיפה של הניאגרות הסמויות מחופה בקירות, מוצרים אלו הם פחות רועשים ביחס לאסלות הסטנדרטיות.

 

קווים עיצוביים יוצאי דופן

 

בנוסף לכל היתרונות האסתטיים המובהקים של ניאגרות סמויות, לא ניתן להתעלם מהעיצובים החדשניים. הם אלגנטיים, בעלי גימורים אסתטיים ומגיעים במגוון רב של צבעים המשדרגים פלאים את נראות חדרי השירותים והאמבטיה. העיצובים הם כל כך מגוונים, וכך שתוכלו למצוא קווים מעניינים כדוגמת אסלות מעוגלות, מלבניות, מרובעות וכמובן גם במבחר צבעים המחליפים בגאווה את האסלות הלבנות המוכרות לנו מזה שנים רבות.

ניקוי מהיר וקבלת חלל אסתטי

 

עם כל היתרונות והאהבה לסטנדרט החדשני של האסלות, יש לקחת בחשבון שעל פי רוב אסלות אלו יותר הן יקרות במעט ביחס לרגילות, אך ללא ספק התמורה בהתאם, שהרי ניאגרות סמויות מעלות גם את האסתטיקה של חדר השירותים ומאפשרות ניקוי מהיר של החדר מבלי להיכנס ולהסתבך עם הפינות, וזאת לעומת חווית הניקוי בחללים בהם קיימות אסלות רגילות. חשוב לציין כי רמת הניקיון גבוהה יותר, משום שבניאגרות סמויות ניתן להגיע בקלות לחלקים האחוריים של האסלה ולנקות היטב את הצנרת, החיבורים, הפינות והשקעים של הצנרת המחוברת אליה.

 

ניקוי מהיר וקבלת חלל אסתטי

 

הדילמה המוכרת בעת רכישת ניאגרות סמויות הוא הקושי בתיקון בתקלות, הרי לבל נשכח כי הניאגרה סמויה בקיר וזאת ביחס לניאגרה רגילה הניתנת לתיקון במידי בשל היותה חשופה. הקושי לתיקון התקלות נובע מעצם היות מרכיבי הניאגרה טמונים בקיר ובעת נזילה הם יכולים להסב נזקי רטיבות, איטום ובידוד שעלולים להתפשט גם לקירות הסמוכים. על מנת להתמודד עם הדילמה, יש להעדיף לרכוש רק מוצרים איכותיים נושאי תו תקן, וכן להתקין את הניאגרה הסמויה רק על ידי בעל מקצוע מיומן המתמחה בתחום התקנת הניאגרות הסמויות. הקפדה על פרמטרים אלה תבטיח לכם שקט נפשי.

כמו כן, חשוב לדעת כי בעת תקלות מורכבות, המצריכות החלפת ברז או את גוף הניאגרה יש להיעזר רק בבעל מקצוע מומחה בחום ולא באינסטלטור רגיל המומחה לתיקון תקלות קלות. יש לקחת בחשבון כי לעיתים יהיה צורך לשבור קירות ולבנותם מחדש לאחר התיקון. היבטים אלו גם יעלו באופן משמעותי את עלות עבודות התיקון.

חברת תכלת המים פתחה שיטה חדשנית לתיקון ניאגרות סמויות לא שבירת קירות, ולכן בכל תקלה, תוכלו לפנות לצוות המומחים שיעשה את מרב המאמצים כדי לפתור את התקלה מבלי הצורך בשבירת הקיר.

מחפשים מקצוען מיכל הדחה סמוי? ניאגרה סמויה? חייגו 03-6033769,נייד 050-6555003