התקנת ברזים, אינטרפוצים וכלים סניטריים

רכשתם ברז מעוצב?מחליפים כיור או אסלה,מומלץ לקרוא

אז ביקרתם באולם תצוגה ובחרתם ברזים כיורים אסלות ואמבטיות, בשעה טובה.

על מנת שתקבלו את המוצרים שבחרתם מותקנים ומוגמרים בצורה הטובה האיכותית והמדויקת ביותר עבור החלל אשר אליו הם נבחרו, יש לוודא ולהתאים מספר פרמטרים ולכן אנו שמחים להביא בפניכם מעט מניסיוננו המקצועי.

בהתקנת ברז פרח יש לוודא כי הברז הותקן בעזרת ברזי ניל מקוריים אשר נושאים עליהם את המילה NIL.

הם עמידים יותר מברזי ניל חלופיים אשר עליהם לא מוטבע דבר, במבחן הזמן והעמידות ברזים מסוג זה הוכחו כאמינים יותר, עמידים יותר וקלים יותר לסגירה ופתיחה.

בעת התקנת ברזים מסוג זה, יש לוודא שהחור במשטח במיקום הנכון ואין בעיית השפרצת מים מחוץ לכיור בעת הכנסת ידיים לשטיפה, בהתקנת ברז פרח מצד הכיור או בסמוך לדופן הכיור הפנימית יש לקחת בחשבון כי קיימת בעיית גישה לילדים קטנים להפעיל ברז כזה.

בהתקנת ברז מהקיר יש לוודא כי מרכז הפייה הוא מרכז הביוב של הכיור, יש לוודא כי הפייה לברז מספיק נכנסת למרחב הכיור לא פחות מ15 סנטימטרים וזאת על מנת למנוע השפרצה על המשטח והראי, קיימים המון סוגי ברזים מהקיר וברובם אפשר להזמין פייה ארוכה לברז.

יש לוודא שהתקנת ארונית האמבטיה/המשטח עליו יושב הכיור יהיה מפולס לגמרי, אי פילוס המשטח הנ”ל ייתן תחושה כי הברז הותקן עקום.

יש להתקין צינורות גמישים במידה הנכונה, צנורות גמישים לברז נוטים להתבלות ואף להתפוצץ מעוצמת לחץ המים, אשר אותם הם מחזיקים בתוכם, צנורות גמישים קצרים או ארוכים מדי ינטו להסתובב סביב עצמם וליצור פקק פנימי ולחץ המים בברז יפחת. בהרבה מקרים שבהם נתקלנו בחוסר סימטריה בברזים, בפוגות בקירות בגלל חיפוי עקום או בגלל משטח כיור עקום היה עדיף להתאים ולהפחית את העקמומיות בעזרת אי פילוס הברז במדויק אלא בגניבת הוינץ’, שנוצר וכך אומנם ישר זה לא, אבל הרבה פחות נראה בעין מאשר אם היה הברז מפולס. בהתקנת ברז, התקנת ברזים או אינטרפוצים יש לוודא סימטריה שווה מהצדדים, אמנם אפשר לחרוג במידה והנ”ל מתוכנן כך על ידי המעצב, אך כסטנדרט עדיף להישען על חוק זה.

בעת התקנת ברז מילוי אמבטיה או בשפתו ברז לאמבטיה מדופן, יש לדאוג להשאיר אזור פריק למתן שירות עתידי. אין להתקינו בדופן האמבטיה הפנימית.

מדי יום אנו נשאלים איך לנקות ברז בצורה שתשמור על ציפוי הכרום אז התשובה היא:

את הברז יש לנקות בעזרת חומץ הדרים 5% בלבד, לשפוך על הברז וכעבור 4-5 דקות לשטוף במים נקיים ולייבש.

אינטרפוצים, אינטרפוץ 3 דרך או 4 דרך- בהתקנת אינטרפוצים אלה יש לוודא בעת הרכישה את התאמתם למילוי האמבטיה, למקלחון בלבד או לחדר סאונה מובנה, ישנם אינטרפוצים עם כניסות 3\4 אינטרפוץ מסוג זה בעל קצב מים גבוהה, ממלא אמבטיה מהר ואם יותקן כהפעלת ג’טים בקיר אף יהיה בג’טים לחץ מים תקין, רוב האינטרפוצים מגיעים עם כניסה ויציאת מים 2\1, אלו אינטרפוצים סטנדרטיים אשר עושים את עבודתם נאמנה ומתאימים לשמש כהפעלת אינטרפץ במקלחון, יציאות לנקודת מים ולראש דוש, שניהם יחד או כל אחד לחוד.

 
 

יש לוודא הידוק המנגנון לאינטרפוץ לאחר ההתקנה, יש לוודא עם היצרן היכן להימנע מבטון החלק הפנימי בבטון אלא רק באיטום גמיש וזאת על מנת שבעתיד יהיה נגיש יותר להחליף מנגנון או את בורר המצבים ללא שבירת קירות. הרוזטה אמורה להיות אטומה לגמרי למעבר מים לכיוון פנים הקיר.

כיורים- לפני היופי כיורים אמורים להיות בטוחים לשימוש, לשים לב שכיור תלוי יהיה מעוגן בעזרת עוגנים יעודיים ולא! בעזרת ברגים רגילים יש לפלס את הכיורים בצורה מדויקת מאוד, אי דיוק באופקיות הכיור יגרום לבעיות ויזואליות בהמשך. כיורים מונחים יש להדביק למשטח. אין להשתמש בדבקים חזקים מדי, במקרה של פירוק לא תהיה אפשרות להוציא את הכיור שלם, יש להשתמש בסיליקון סניטרי בלבד, המונע השחרה.

בעת התקנת כיור יש לוודא כי אינו סדוק והכיור שלם ותקין. יש להדק את חיבורי הונטיל לכיור בצורה חזקה, דבר אשר ימנע נזילות עתידיות. בעת התקנת כיור מעוצב יש להיצמד לתכנית אדריכלית.

התקנת אמבטיות אקריליות, אמבטיות פח, אמבטיות פרי סטנדינג-בהתקנת כל סוגי האמבטיה יש להשתמש בצנורות 40 ומעלה. לפני סגירת האמבטיה או לפני מיקום האמבטיה באופן סופי ולאחר התקנת האביק לאמבטיה יש לבצע טסט איטום, למלות את האמבטיה ולוודא אי נזילות בחלקן התחתון ובאזורי המילוי.

באמבטיות פרי סטנדינג יש להשאיר 20/20 תחת האמבטיה (תלוי בסוג האמבטיה) פתוח אך מבוטן ולהשתמש בצינור גמיש, אשר יאפשר הזזת האמבטיה בעתיד באופן בטוח ובמינימום נזקים.

היחידים בשוק הישראלי שנותנים שנת אחריות לתיקון מיכל סמוי על ידנו
חייגו 03-6033769, נייד 050-6555003